FSB, taktowanie RAM...

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 15:07:59 MET

Witam!
Dawno dawno temu, kiedy składałem własną maszyne, nie spotykało się w
zasadzie innego FSB niz 100 albo 133, tak samo było z pamięciami. I mam
problem, bo kumpel poprosił mnie żebym mu porządnie kompa złożył
(poniekąd z używanych części). I mam zagadkę do rozwiązania. Rozumiem,
że jak kiedyś, tak i dzisiaj płyty mają zworki od FSB, a to, które jest
podawane w specyfikacji, to maksymalne jakie można z tej płyty wycisnąc.
A jak to się ma teraz do taktowania pamięci? Czy tak jak to drzewiej
bywało szybsza pamięć będzie chodzić bezproblemowo na wolniejszym
taktowaniu? Innymi słowy, czy jak wsadzę procka na FSB 133 i dołożę mu
pamięci DDR np 333, to będzie chodzić normalnie? Jak w ogole ma sie
taktowanie RAM do taktowania FSB? (ktoś niedawno o to pytał, ale coś nie
mogę tego wątku znaleźć)

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840