Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Damianin (damianin_usun_to__at_wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 14:02:13 MET

Użytkownik Qgar napisał:

> Chodzi o to, ze zamek jest na dole drzwiczek, wiec jak sie te drzwiczki
> chwyci
> calkiem u gory, to bez problemu sie je odgina na ok.1-2cm przez co mozna je
> bez
> problemu wylamac, jak sie mocniej pociagnie.

Nie sadze zeby Chieftec probowal zatrzymac tymi drzwiczkami typowych
wlamywaczy ale ciekawskiego kolege lub dziecko - napewno. Chyba ze
dziecko wiele potrafi i nastawione jest z gory na destrukcje...

> A to w sumie ciekawe, bo kieszenie LianLi RH-06 to najpopularniejszy
> standard
> na polskim rynku (standard Optimus) i standardowo po srodku sa tylko dziurki
> bez
> gwintu.

No to ciekawe, bo powinna pasować (moze te dziury powinny miec gwint)...
przynajmniej u mnie rozmieszczenie otworkow jest takie :

http://www.chieftec.de/images/anleitung/big/Bild45.jpg

> Lepiej za wczasu sie martwic niz jak juz bedzie za pozno. Poza tym tylko
> przestrzegam.

Wlasnie - i tych "szybkosrubek" pilnowac. Wychodzac z tego zalozenia
wszystkiego mozna miec za malo... Poza tym od czego jest dystrybutor?
Nie jest to jakis no-name, Chieftec trzyma sie wytyczonych przez siebie
standardow, nie powinno byc problemu z pozniejszym zamowieniem
dodatkowego elementu. Jesli nie w Polsce to chociazby w niemieckiej
centrali.

--
Pozdrawiam
Damian.