Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: 666 (j666_at_noabuse.op.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 14:29:30 MET

A trenował ktoś zamawianie u importera z dodatkowymi wentylatorami (na polskiej stronie jest to wymienione jako opcja)?
JaC
PS. Dlaczego górnicy nie mogą produkować obudów do komputerów tylko ciągle musimy dopłacać do ich węgla?
Lakiernia w FSO też miałaby trochę roboty, zasilacze z Ożarowa, projekt z biura konstrukcyjnego stoczni, blacha z Ostrowca...