Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 13:34:27 MET

Użytkownik "Damianin" <damianin_usun_to__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jakiś odrzut produkcyjny trafiłeś? Odginają???? Reklamuj! u mnie się nic
> nie odgina... (nie bede z tego powodu co prawda narzekał)
Chodzi o to, ze zamek jest na dole drzwiczek, wiec jak sie te drzwiczki
chwyci
calkiem u gory, to bez problemu sie je odgina na ok.1-2cm przez co mozna je
bez
problemu wylamac, jak sie mocniej pociagnie.

> Jak sprawiłeś sobie kieszeń niezgodną ze standardami to sobie przesrałeś
> już w momencie takiego zakupu...
A to w sumie ciekawe, bo kieszenie LianLi RH-06 to najpopularniejszy
standard
na polskim rynku (standard Optimus) i standardowo po srodku sa tylko dziurki
bez
gwintu.

> Napędy siedza w sam raz, w big tower nic nie wibruje
Pisalem o Miditower

> Już się martwisz?
Lepiej za wczasu sie martwic niz jak juz bedzie za pozno. Poza tym tylko
przestrzegam.

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl