Re: Czy mozna to sprawdzić?

Autor: >>> EDGAR <<< (nospam_at_nospam.lm)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 14:04:11 MET

Użytkownik <EDGAR>" wrote:
> Co za roznica czy dysk byl, czy nie byc formatowany? Ja osobiscie robie
> formatowanie dosc czesto, poniewaz czesto zmieniam system operacyjny i
> uzywanie jednego systemu plikow jest nie mozliwe.
> A nawet gdybym doszedl do jakiegos kompromisu z OS'em to i tak w serwisie
> nie beda chciali mi zrobic partycji tak jak ja bym tego chcial.
>
> Juz kilka razy spotkalem sie z tym, ze serwis odmawia naprawy sprzetu ze
> wzgledu na formatownie dysku. Dla jest nie niezrozumiale, wiec prosze o
> wyjasnienie tego faktu.

Widzisz to jest tak, sprzedajesz komuś komputer. Gościu zabiera go do domu
zaczyna się bawić przypadkiem wywala coś co jest niezbędne do uruchomienia
systemu. Następnie usiłuje naprawić to sam i robi format bo tak najprościej,
po czym usiłuje zainstalować Winde i to już jest problem (wiem że nie dla
wszystkich {szperanie w BIOS-ie zmiana napędów itp..}). Następnie odkrywa że
nie da rady samemu i zanosi komputer do serwisu (bo kumpel który potrafi
zainstalować system jest u babci na wsi). I opowiada taką bajkę elektrownia
wyłączyła prąd i coś się stało. I tak powiedzmy 5 razy w miesiącu, właśnie z
tego powodu chcę to wiedzieć. W razie czego możesz udowodnić że dysk został
sformatowany i że to nie jest wina firmy która sprzedała sprzęt tylko
użytkownika który coś sam skopał i usiłował to naprawić.
EDGAR