Karta graf.+ tuner - proszę o radę

Autor: tam (tam_at_alom.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 14:14:06 MET

Witam!

W najbliższych dniach chcę kupić nowy komputer.
Między innymi będzie używany do:
- "podglądania" programu telewizyjnego w tle, czasem
  być może nawet do oglądania programu telewizyjnego
- jako cyfrowy magnetowid
- przechwytywania obrazu i dźwięku
- przepisania taśm VHS z tradycyjnego magnetowidu na
  komputer/płytki
- oglądanie na ekranie telewizora filmów z DVD komputera
- wszelkich innych nie wymienionych tu funkcji związanych
  z TV, filmami, cyfrowym aparatem fotograficznym i kamerą
  na użytek domowy.
Komputer nie będzie używany do gier.

Pytanie: jaką kartę graficzną i tuner TV kupić?
Czy ma sens kupowanie All-in-Wonder?
Czy w przypadku kupienia oddzielnie karty graficznej i tunera
należy się obawiać ich niekompatybilności, to znaczy, czy
oprogramowanie tunera będzie wystarczająco dobrze zgrane
z aplikacjami karty graficznej?
Nie zamierzam na zakupie karty graficznej i tunera specjalnie oszczędzać.
Zależy mi, żeby w/w funkcje dawały dobre efekty i żeby nie okazało się,
że brakuje czegoś, co umożliwiałby inny, porównywalny sprzęt (mam
tu na myśli również formaty). Nie bez znaczenia jest także to, jakie
oprogramowanie jest dołączane do sprzętu (z licencją).

Pozdrawiam
TAM