Re: Czy mozna to sprawdzić?

Autor: \ (NO_SPAM_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 10:02:47 MET

Co za roznica czy dysk byl, czy nie byc formatowany? Ja osobiscie robie
formatowanie dosc czesto, poniewaz czesto zmieniam system operacyjny i
uzywanie jednego systemu plikow jest nie mozliwe.
A nawet gdybym doszedl do jakiegos kompromisu z OS'em to i tak w serwisie
nie beda chciali mi zrobic partycji tak jak ja bym tego chcial.

Juz kilka razy spotkalem sie z tym, ze serwis odmawia naprawy sprzetu ze
wzgledu na formatownie dysku. Dla jest nie niezrozumiale, wiec prosze o
wyjasnienie tego faktu.

--
Tomek G.