Re: PIV vs Athlon

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 20:50:05 MET

Dnia 2003-12-28 20:41, Użytkownik Cyprys napisał:
> Tak wiec jakiś PIV warto było by? przyznam ze ciągnie mnie do niego :P może
> dlatego ze nigdy go jeszcze nie miałem a pozatym am duzy plus ma cichsze
> chłodzenie A może AMD :P sam nie wiem :P

u mnie w kompie z AMD jest cichutkie chlodzenie... athlon2000+,
zamontowalem tani, powolny i przede wszystkim cichy wentyl 80x80, na
radiator, z ktorego odkrecilem oryginalny wentylek (tez jeden z
tanszych... glownie chodzilo o dosyc duzy radiator. efekt... lepiej
chlodzi niz oryginal i zabawa kosztowala jakies 45 zloty.
nie zawsze drogie firmowe rozwiazania sa potrzebne.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |