Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Damianin (damianin_usun_to__at_wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 13:12:52 MET

Użytkownik Qgar napisał:

> od gory tak sie odginaja, ze jak ktos nie bedzie wiedzial, ze
> drzwiczki
> zakluczone, to bez problemu wyrwie je.

Jakiś odrzut produkcyjny trafiłeś? Odginają???? Reklamuj! u mnie się nic
nie odgina... (nie bede z tego powodu co prawda narzekał)

> Cudowne szybkosrubki maja tylko te zalete, ze naprawde szybko sie montuje
> naped,
> ale te wade, ze naped musi miec otwory po srodku, a jesli nie ma, tak jak
> moja
> kieszen HDD, to masz przesrane.

Jak sprawiłeś sobie kieszeń niezgodną ze standardami to sobie przesrałeś
już w momencie takiego zakupu...

> Udziwacznienia zmniejszajace wibracje - moze i zmniejszaja te wibracje, ale
> jak mi
> sie cd rozpedzi, to te cudo w polaczeniu z montazem na szybkosrubkach
> (strasznie
> luzno napedy siedza) sprawia, ze powstaja takie drgania z dzwieczeniem, ze

Napędy siedza w sam raz, w big tower nic nie wibruje

> Poza tym do dyspozycji masz wyliczona ilosc szybkosrubek, jak zgubisz choc
> jedna
> to bedzie Ci brakowac na zamontowanie 4rech napedow.

Już się martwisz?

> A tak wogole to ta obudowa nie jest wiecej warta niz 300-350PLN i tyle
> powinna
> kosztowac.

Ee tam, odpady produkcyjne powinni rozdawać za darmo :)

--
Pozdrawiam
Damian.