Re: ECS, XP - zwis

Autor: Grey Pilgrim (greyp_at_op.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 13:06:02 MET

Użytkownik "MAc" <mac_dx.ciach_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> k7s5a, A1200, 256 sdram133, ari rage 128
>
> na 100 chodzi stabilnie\, na 133 zwisy. W moim przypadku za zwisy była
> odpowiedzialna karta grafiki, która grzała się niemiłosiernie (pomimo
> spuszczenia tweakerem wszystkich częstotliwości maksymalnie w dół)
> pomógł wentylatorek (2cm x 2 cm wymontowany ze starej nagrywarki)
> przyklejony do radiatora kroplą kleju.
>
> zwisy się skończyły - chociaż sam w to nie chciałem wierzyć. Przedtem po
> prostu "zamarzał"
> może to zbieg okoliczności - ale pomogło
>
> MAc

Zastanawiające, sprawdzałem przed chwilą i kartę mam dośc ciepłą, żeby nie
powiedzieć gorącą, ale śmigam na niej półtora roku. Tak sobie myślę, że
zmieniłem ostatnio wentylator procka na cichszy, wolniejszy i słabszy. Może
wcześniej nie miałem zwiechów, bo tamten wentylator chłodził przy okazji
grafikę:) Kolejna różnica to na pewno sterowniki grafiki (te na W2k, a teraz
na XP). Czy te sterowniki moga powodowac takie zwisy/freezey?

pozdrawiam
Grey Pilgrim