Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 12:42:04 MET

Użytkownik "666" <j666_at_noabuse.op.pl> napisał w wiadomości
>Jakie macie zdanie o obudowach Chieftec?
>Zachowam się jak blondynka: granatowy kolor nam fantastycznie do mebli w
kuchni pasuje, wcale nie ściemniam ;-)
Wlasnie zakupilem Chieftec BX-01B-B-B za 490PLN i moje odczucia sa mieszane.
Wyglad jest super, kolor mi sie podoba (akurat czarny), super kolor diody od
Power'a :-)
Duuuzo miejsca w srodku, naprawde duzo, w zupelnosci mi starczylo :-)
Zasilacz - na razie na stabilnosc nie narzekam, ale to dopiero poczatek.
Wiatrak
cichy, wiec ok.
Kabelki od zasilacza, od panelu przedniego wporzo, sam panel tez ok.
Mozna mnozyc te zalety, wiec ogranicze sie do swoich zastrzezen.
Drzwiczki przednie nie wiem po co zamykane, jak zamkniecie z plastiku, a gdy
sa
zakluczone to od gory tak sie odginaja, ze jak ktos nie bedzie wiedzial, ze
drzwiczki
zakluczone, to bez problemu wyrwie je.
Cudowne szybkosrubki maja tylko te zalete, ze naprawde szybko sie montuje
naped,
ale te wade, ze naped musi miec otwory po srodku, a jesli nie ma, tak jak
moja
kieszen HDD, to masz przesrane.
Udziwacznienia zmniejszajace wibracje - moze i zmniejszaja te wibracje, ale
jak mi
sie cd rozpedzi, to te cudo w polaczeniu z montazem na szybkosrubkach
(strasznie
luzno napedy siedza) sprawia, ze powstaja takie drgania z dzwieczeniem, ze
to chyba
teraz najglosniejsza rzecz w moim sprzecie (poza CD, ktory tez jak odkurzacz
chodzi, ale to nie obudowa :-))
Poza tym do dyspozycji masz wyliczona ilosc szybkosrubek, jak zgubisz choc
jedna
to bedzie Ci brakowac na zamontowanie 4rech napedow.
W zestawie brak dodatkowych wentylatorow - za te cene to siara.
W porownaniu z moja stara obudowa Winton MDT... dokladnie nie pamietam
modelu to ten chieftec wypada bladziutko zwlaszcza, ze roznica cenowa to
ok.300PLN.
A tak wogole to ta obudowa nie jest wiecej warta niz 300-350PLN i tyle
powinna
kosztowac.

Ogolnie jednak jestem zadowolony z zakupu, gdyby nie to, ze drogo i uwazam,
ze
jednak przeplacilem.

Pozdrawiam
Qgar