Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 19:59:03 MET

Użytkownik "raku" <raku.spam-off_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> hmm, mój XP 1600+ ma dokładnie 13 miesięcy
Platforma to coś wiecej niż procek, ale ok :)

> odpowiem alegorycznie
Czyli nie...

> skoro system nie zawiesił się przez 13 miesięcy pracy (czasami po 48
> godzin bez przerwy,
Mojego kompa ostatnio wyłączałem 3 tyg temu gdy zmieniałem obudowe...

> prawie cały czas po 8-10 godzin non stop) to jest
> sens go jeszcze testować benchmarkami żeby stwierdzić, że działa OK?
Sensu jest zawsze, wspomnę że wiele osób chwaliło się wynikami w o/c.
"Wynaleziono" Prime95 i okazało się że takie stabilne to te kompiki nie są
:)

> jasne, można też promem kosmicznym wylądować - pytanie tylko: po co?
A po co do serwerów wkłada się procki Intela, a nie amd :) By bezpiecznie
dojechać :)

> IMO, do domowych zastosowań nie ma nic lepszego niż Athlon -
> porównywalny cenowo jest celeron, ale jego nie poleciłbym graczom
Hmmm do domowych zastosowań to wystarcza Radeon 9100, dysk 40GB i monitor
17" :)

Pzdr