Re: PIV vs Athlon

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 01:04:39 MET

W swoim artykule Wasyl napisał(a):

> Platforma to coś wiecej niż procek, ale ok :)

mam podac więcej szczegółów?
płyta Epox 8KHA+ (kt266a), 768MB RAM (PC1600 + PC2100) noname, GF2Ti, Sound
Blaster Live! Value, tani Realtek 100Mbit Planeta

żadnych problemów przy konfiguracji i w działaniu (mimo, że sprzęt nie
jest najwyższej marki)

> Mojego kompa ostatnio wyłączałem 3 tyg temu gdy zmieniałem obudowe...

gratulacje - gdybym musiał, też bym nie wyłączał swojego komputera
po co ma jednak bezczynnie działać?

> Sensu jest zawsze, wspomnę że wiele osób chwaliło się wynikami w o/c.
> "Wynaleziono" Prime95 i okazało się że takie stabilne to te kompiki nie są

przed czy po o/c straciły stabilność?

bo my tu nie rozmawiamy, które procesory lepiej się kręcą
przypomnę, że mówimy o tym, który lepiej kupić do zastosowań typowo
domowych

> A po co do serwerów wkłada się procki Intela, a nie amd :) By bezpiecznie
> dojechać :)

bo serwer to nie komputer domowy - prosta różnica, czy trzeba ci
wytłumaczyć do czego stosuje się serwery? :->

> Hmmm do domowych zastosowań to wystarcza Radeon 9100, dysk 40GB i monitor
> 17" :)

skoro można zadowolić się słabszym i tańszym sprzętem (co sam
dostrzegasz), to po co przepłacac i kupować PIV? (nie piszę "Intela", bo
niektórzy mogą się zadowolić celeronem - i będzie wystarczający do ich
potrzeb)

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl