Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 19:51:58 MET

Użytkownik "raku" <raku.spam-off_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> W swoim artykule Wasyl napisał(a):
> czy jesteś typem osoby, która zabiera swój procesor z domu, pakuje w
> walizkę i zanosi do pracy, tam wkłada do firmowego komputera, pracuje, a
> po zakończonej pracy wyjmuje procesor i zanosi z powrotem do domu?
Nie, a czy ty jesteś typem osoby która jeździ maluchem i każdemu uparcie
wmawia że jest on lepszy od mercedesa klasy S?

> bo jeśli nie, to nie wiem, dlaczego brak osłony na rdzeń jest dla ciebie
> taki uciążliwy
Dla mnie osobiście nie, mało to się czyta o ukryszonych rdzeniach na
athlonach/duronach? Owszem ludzie mają dwie lewe ręce, ale to nie znaczy ze
produkt musi być nieprzemyślanie zaprojektowany.

> a jeśli już masz z tym problemy, lepiej dołożyć 15zł i podkładkę
> miedzianą sobie zasponsorować - więcej co prawda problemów niz przy
> konkurencyjnym, intelowskim rozwiązaniu, ale i tak wychodzi się gruubo
> do przodu
Hmmm co kto lubi. Jedni lubią dłubać w domku, oszczędzają...

> ale w końcu zaczyna (jak wynika z twoich słów) - więc o co chodzi?
Chodziło o pokazanie ze firma AMD jest w tyle.... a za "nowości" się
dodatkowo płaci :)

> możesz wskazać te miejsca? (jedno z podstawką już znamy, IMO
Widziałeś kiedyś serwer na athlonie/duronie? To chyba wystarczy :)

Pzdr