Re: dwa monitory

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 19:57:19 MET

Darek Kolberg napisał(a):

> nie nie widac go. widzi tylko monitor glowny
> ale to co ja wiem do tego monitora nigdy nie bylo potrzeby
> instalowania zadnych sterownikow

-i dalej nie dziala tak?
to sprobuj tak
odinstaluj stery do grafy - restart
uruchomi sie system - z wlaczonymi dwoma monitorami sklonowanymi
(juz nie mam poczatku watku -karta ma podwojny RAMDAC?)
i instalujemy od poczatku grafe -restart i system zacznie wykrywac od
poczatku oba monitory ... "znaleziono nowe urzadzenie.... monitor plug
-i pley"
-wtedy poustawiac te rozdzielczosci odswierzanie...
:)
powodzenia

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<