Re: iiyama prolite E380S bialy -gdzie kupic

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 14:37:48 MET

Nieustraszony(a) niczym next22 napisał(a):
> Chcialem sie dowiedziec gdzie moge kupić ten monitor w krakowie lub
> katowicach(lub gdzie nie daleko) od ręki.
> Chce miec fakture do 31 grudnia 2003.
> za odpowiedz dziekuje
Zajrzyj na strone Iiyamy-tam masz autoryzowanych dealerów ze wszelkimi
danymi.Siadasz do kompa lub lepiej do telefonu i po sprawie.Ja przed
świętami "polowałem" na 431S-S i 431S-B i z białymi 15 i 17 nie było
specjalnie kłopotu,więc pewnie kupisz.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!