Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 13:27:09 MET

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> podejrzewam tutaj cos innego niz platforma AMD... nie doswiadczylem
> nigdy problemow tego typu
Idź do większego serwisu komputerowego to zobaczysz z czym ludzie
przychodzą.

> nie no tutaj to dales popis... wiesz kiedy byla slawna seria IBM
> DTLA???? juz mowie.. dawno temu...
Podałem przykład, chyba nie powiesz ze teraz nie trafiają się wadliwe serie
określonych podzespołów :)

> cos mi sie zdaje, ze Ty caly czas zyjesz przeszloscia i jakimis dziwnymi
> zaslyszanymi historiami
Kupując patrzę przez pryzmat tego co wydała już firma oraz tego co teraz
wydaje. Wiem czego mogę się mniej więcej spodziewać.

Pzdr!