Re: PIV vs Athlon

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:53:48 MET

Dnia 2003-12-28 12:48, Użytkownik Wasyl napisał:

> Platformie z AMD :)
>
> Było tego sporo, tunery się gryzły, sound blastery, piekarniki pod
> zasilaczem, niebieskie ekrany co jakiś czas :) Problem był nie tyle po
> stronie procka (bo jak ?) tylko po kiepskich płytach dla athlonów i duronów
> nawet z segmentu Asusa/Msi.

podejrzewam tutaj cos innego niz platforma AMD... nie doswiadczylem
nigdy problemow tego typu

> Mylisz się, złożyłem niemało sprzętu i to nieźle. Jednak niewiadomo jak byś
> się starał, i tak np dysk ci padnie po roku (np słynne IBM'y).

nie no tutaj to dales popis... wiesz kiedy byla slawna seria IBM
DTLA???? juz mowie.. dawno temu... teraz sa juz inne dyski
hitachi/ibm... i zapewniam Cie, ze to sa bardzo dobre HD... poza tym sam
tez mam kilka dyskow i pieknie pracuja ponad rok.. grubo ponad rok.

cos mi sie zdaje, ze Ty caly czas zyjesz przeszloscia i jakimis dziwnymi
zaslyszanymi historiami

> Nie chce być niegrzeczny, ale to ty możesz nie doczytywać.

watpie.. caly czas mam takie zdanie o Tobie.

EOT

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |