Odp: riva tnt 2...

Autor: Adam (molasar77_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 13:29:09 MET

Użytkownik Andre <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:bsl0rp$8h3$1_at_news.onet.pl...

> sprawdzilem na innej karcie graficznej i to pewnie na kablu cos (chociaz
> moze byc jeszcze port agp) i teraz moje pytanie- jak juz przystapie do
> wymiany wtyczki to jak poznac ktory kabelek do ktorego pinu ma isc skoro
> oryginalna wtyczka jest nierozbieralna? sa moze jakies schematy?
>

> pozdrawiam
> Andre

Każda wtyczka w monitorze jest zalana ale da się ją rozebrać, plastik
wydłubać nożykiem, i w tedy widać, który kabel no którego pinu, a co do
schematu podlączenia to nie wiem, poszukaj na internecie.. A port AGP jak by
był padnięty do by nie robło żółtego koloru na ekranie.