Re: PIV vs Athlon

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 20:44:55 MET

On Sun, 28 Dec 2003 13:27:09 +0100, "Wasyl" <moze_at_kiedys.bedzie>
wrote:

>Kupując patrzę przez pryzmat tego co wydała już firma oraz tego co teraz
>wydaje. Wiem czego mogę się mniej więcej spodziewać.
Firma I wydala/wydaje aktualnie - Calkiem niezly procesor jakim jest
P4, "rownie wspanialy Celeron", wczesniej bardzo udany procek jakim
byl P3, sredni Celeron - troche lepszy po przejsciu na 100MHz FSB,
wczesniej jeszcze "rewelacyjny" Celeron bez Cache L2, Bardzo fajny
Pentium MMX - za to jednak wszystko bylo poparte dobrym marketingiem
ktoremu chyba ulegles.
Jak widzisz w historii procesorow intela od czasu do czasu zdarzaja
sie perelki jak rowniez zupelnie gnioty.
Gdybym mial patrzec przez taki pryzmat to bym sie jednak troche
zastanawial i stosujac to kryterium rowniez w stosunku do AMD
zrobilbym tak samo (to zebys nie posadzil mnie o stronniczosc).

GLide