Re: PIV vs Athlon

Autor: Przemek (brak_at_nospam.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:53:27 MET

Użytkownik "GolDek" <waldoo_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Do tych zastosowań nie warto. Oto argumenty:
>
> 1. Do zabawy z Delphi i serfowania w sieci wystarczy komputer oparty na
> Duronie czy Celeronie 600 MHz.
> 2. Do pracy z Photoshopem potrzebny jest komputer z odpowiednią ilością
> RAMu, porządnym monitorem i kartą graficzną z dobrą jakością
> wyświetlanego obrazu.
> 3.No i gry, czyli najbardziej wymagające aplikacje, podam ci dwie
> konfiguracje (ceny z Siriusa):
>
> a)
> AMD Athlon XP 2500+ FSB333 Barton BOX 3 lata gwarancji 499 zł
> [...]

Do amd pakujesz grafe radeona na ktorej obecnie wiekszosc gier smiga a do
intela biurowego gf4mx na ktorym co nowsze gry w ogole sie nie uruchomia (np
prince of persia sot) . Faktycznie nie ma to jak obiektywizm .
Proponowalbym tansza plyte pod intela (nawet bez sata bo na razie wzrost
wydajnosci jest z tego tytulu mizerny) za to lepsza grafike.
pzdr