Re: PIV vs Athlon

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 13:12:35 MET

> Do amd pakujesz grafe radeona na ktorej obecnie wiekszosc gier smiga a do
> intela biurowego gf4mx na ktorym co nowsze gry w ogole sie nie uruchomia (np
> prince of persia sot) . Faktycznie nie ma to jak obiektywizm .
> Proponowalbym tansza plyte pod intela (nawet bez sata bo na razie wzrost
> wydajnosci jest z tego tytulu mizerny) za to lepsza grafike.
> pzdr

Przeczytaj ze zrozumieniem post pytającego, potem mój, wtedy dotrze do
ciebie, że tu chodzi o to, że jak chcę wydać taką samą kasę na jedną z
platform, to kupując intela starczy mi tylko na taką grafikę jak
podałem. Tu nie chodzi o to czy P4 2800MHz jest wydajniejszy od Bartona
2500+, bo przy takich samych kartach graficznych, oczywiście jest, tyle
tylko, że będzie wtedy trzeba zapłacić 850 zł (ok.43%) więcej za ten
zestaw, przyrost wydajności zaś wyniesie od kilku do kilkunastu procent.
I tu rodzi się pytanie czy warto, na które każdy z kupujących musi sobie
odpowiedzieć - tylko tyle i aż tyle, chyba nie trudno to zrozumieć. I
czy to nie jest obiektywizm ?

--
Pozdr
GolDek