Re: Audigy, LG - w czym może być problem?

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:41:16 MET

> [...]
> czas nagrania plyty wynosil ok. 12 minut.
> Przeinstalowalem system.
> Wszystko teoretycznie w porzadku do czasu kiedy probowalem nagrana plyte
> odczytac. Sa bledy. Jest blad w danych i plyta do wyrzucenia. Czasami sa
> takze problemy z odczytem dobrze nagranych plyt i to w zupelnie losowych
> momentach a do tego (nagralem kilka plyt - zawsze sie powtarza) resetuje
sie
> komuter w trakcie lub po nagraniu plyty (czasami takze przy odczycie).
> Probowalem juz sterowniki z plyty, ze strony creativa - zawsze to samo.
Inne
> sloty takze nie pomogly.
> Po wyjeciu audigy z komputera wszystko jest w porzadku.
>
> Macie jakies pomysly co tym zrobic?
>
> System: WinXP
> W komputerze: plyta Gigabyte z VIA 82686b, Athlon Xp 2000, GF3 Ti i
> sieciowka realteka

Problem moze byc w bezposrednim dostepie do pamieci przez nagryware lub w
problemach z zasilaniem.
Proponuje poszukac innych sterownikow via4in1. To bardzo wazna sprawa jezeli
chcesz zeby system funkcjonowal prawidlowo.

Jako rozwiazanie tymczasowe mozesz sprobowac wylaczyc DMA dla nagrywary.
Zakladam, ze jest podlaczona na osobnej tasmie i nic z nia nie podlaczasz
??? Zainteresuj sie tez napieciami jakie daje zasilacz ... mozliwe, ze tutaj
jest przyczyna.