Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:48:12 MET

Użytkownik "stefe" <stefe_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-12-28 12:13, Użytkownik Wasyl napisał:
> ale napisz jaka problemowosc???? co nie dziala na komputerze z
> procesorem AMD????????
Platformie z AMD :)

Było tego sporo, tunery się gryzły, sound blastery, piekarniki pod
zasilaczem, niebieskie ekrany co jakiś czas :) Problem był nie tyle po
stronie procka (bo jak ?) tylko po kiepskich płytach dla athlonów i duronów
nawet z segmentu Asusa/Msi.

> piszsz cos ze miales problemy z
> amd (pewnie nawet nie potrafiles tego porzadnie zlozyc
Mylisz się, złożyłem niemało sprzętu i to nieźle. Jednak niewiadomo jak byś
się starał, i tak np dysk ci padnie po roku (np słynne IBM'y).

) i nikt tutaj nie
> mowi ze p4 to syfek... polecam nauke czytania ze zrozumieniem.
Nie chce być niegrzeczny, ale to ty możesz nie doczytywać.

Pzdr!