Re: Czy warto kupować laptopa ??

Autor: Pete (escape2music_at_hotmail.com)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:32:16 MET

"Maciek" <goldi_at_konto.pl> wrote in message
> Wiadomo, że
> tarmoszenie w walizce i do tego kitranie przed celnikmi,

Ja swojego miałem przy sobie jak wracałem z USA, nie jako bagaż który
leciał w luku bagażowym. Masz prawo mieć ze sobą notebooka. Celnikom
chyba raczej nic do tego.

> do tego wątpliwa
> gwarancja w Polsce może sprawić, iż gra może nie być warta świeczek !

Zadzwoń do serwisu Toshiby w Polsce i dowiedz się czy będą honorować tą
gwarancję, choć przypuszczam, że nie. Jak coś jest nie tak, to zazwyczaj
ujawnia się to zaraz na samym początku. Poproś tego znajomego, żeby go
przetestował przez parę dni zanim ci go przywiezie.

> Nie
> zdążyłem prwdzić jeszcze w naszych sklepach ile trzeba by było by
zapłacić
> za nowy spręr klasy:
>
> Intel Celeron 2.4 ghz
> 256 mb DDR RAM
> 40 Gb HDD
> 15" XGA
> Cdrw 24x read 10x write / DVD tylko read

Ja pół roku temu przywiozłem sobie nowego DELL'a (Inspiron 1100). Bardzo
podobna konfiguracja jak twoja, tylko Celeron 2 GHz, 30Gb HD, i 14" LCD.
Reszta to samo. Kosztował mnie 750 USD. W Polsce za tyle markowego
notebooka nie kupisz. Poprzeglądaj sobie polskie komputerowe sklepy
internetowe żeby zaznajomić się z cenami. Toshibe sprzedaje www.karen.pl
bodajże.

http://www.karen.pl/KatItem.asp?id=undefined&KatItemCId=2056

Być może ktoś ma taniej. Nie wiem.