Re: Czy warto kupować laptopa ??

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 13:40:31 MET

> Ja swojego miałem przy sobie jak wracałem z USA, nie jako bagaż który
> leciał w luku bagażowym. Masz prawo mieć ze sobą notebooka. Celnikom
> chyba raczej nic do tego.

I tu się niestety mylisz. Jeśli celnik zauważy, że masz notebooka a nie
figuruje on w deklaracji wywozowej ma prawo, a nawet obowiązek nałożyć
cło. Więc czy opłaca się sprowadzać taki sprzęt ze Stanów, tak pod
warunkiem, że nie będzie problemów z serwisem w Polsce i że uda się go
przemycić. W przeciwnym razie gra nie koniecznie warta świeczki.

--
Pozdr
GolDek