Re: PIV vs Athlon

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:11:09 MET

Dnia 2003-12-28 11:56, Użytkownik Wasyl napisał:

> Mówisz to majac tę platformę ponad rok?

oczywiscie.. na amd pracuje od lat, zaczalem od 486, obecnie dwa athlony
wczesniej tez jakies athlony, durony.

w miedzyczasie malem tez procesory intela... tez 486, pentium, pentium
2, celeron.

> instalując wiele urządzeń, pracując
> na różnych programach i systemach?

oczywiscie... win98, winme, win2000prof, winXPprof, winxphe, linux
mandrake, linux aurox.

Odpalałeś kiedyś Prime95 na tydzień?

nie... po co... komp chodzi nieraz kilka tygodni bez resetow wiec po co
mam sprawdzac jego stabilnosc, uzywam wielu programow, te ktorych uzywam
pracuja stabilnie i wydajnie... wiec po co mi sporo drozszy pentium
intela i dodtakowe testowanie???

> Można powiedzieć że daewoo nubirą dojedziesz do tesco tak samo jak audi s80
> :)

a co do komputera ma daewoo... nie kupuje nawet sprzetu komputerowego
tej firmy i co to jest tesco????

> Kupując komputer nie należy kierować się tylko ceną.

oczywiscie, ze nie, ale jak mam dostac podobna wydajnosc za duzo nizsza
cene i tez bez zadnych problemow to po co mam przeplacac?????

> Podobnie ludzie robią
> kupując np monitor, a potem narzekają że okulista drogi :)

mam obecnie dwa monitory... chuntex i iiyama... oba maja bardzo dobre
parametry techniczne, swietna geometrie, super kolorki i bardzo dobry
serwis. i zapewniam cie, ze modele, ktore posiadam nie naleza do
jatanszych... szczegolnie jak czytam co ludzie kupuja.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |