Czy warto kupować laptopa ??

Autor: Maciek (goldi_at_konto.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:05:17 MET

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów !

Mam nsrępujące pytanie a może bardziej chodzi mi o radę..

Mianowicie mam możliwość za jakiś czas zakupienia nowego laptopa w USA i
chciałbym zasignąć Waszej rady co do opłacalności zkupu. Wiadomo, że
tarmoszenie w walizce i do tego kitranie przed celnikmi, do tego wątpliwa
gwarancja w Polsce może sprawić, iż gra może nie być warta świeczek ! Nie
zdążyłem prwdzić jeszcze w naszych sklepach ile trzeba by było by zapłacić
za nowy spręr klasy:

Intel Celeron 2.4 ghz

256 mb DDR RAM

40 Gb HDD

15" XGA

Cdrw 24x read 10x write / DVD tylko read

No i oczywiście takie typowe technologie w laptopach jak łącze Ir, 2 porty
USB, Lpt tryb ECP, PCMCIA,

Modem 56kb, wbudowana karta Ethernet 10/100, Klawiatura full z hot key-ami,
wbudowane głośniki stereo itp..

Komputer jest firmy TOSHIBA i jest nowy.

Proszę napiszcie a ile +/- takiej klasy sprzęt można dostać w Polsce?

Pozdrawiam

Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!