RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 14:53:35 MET

Problem jest przedziwny: Mam panel podlaczony przez wyjscie dvi i jak
odpalam kompa z wlaczonym monitorem (ze swiecaca sie lampka na nim) to mi
wyskakuje z biosu piiii,pi,pi czyli video failure.
Straczy ze wylacze monitor za pomoca klawisza na nim i komp odpala sie bez
problemu. Po chwili wlaczam monitor i wszystko gra. I tu pojawia sie pytanie
co jest padniete-karta czy panel. Karta to HIS excalibur 9200 (128ramu/128
bit). Zastanawia mnie jeszcze jedno-jak mialem geforce to podczas odpalania
najpierw pojawial sie bios karty graficznej. Z radeonem od razu zwykly bios.
Bios plyty mam prawie najnowszy (MSI K7T Turbo bios 3.4)
Pozdrawiam
Wojtek