Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: GolDek (waldoo_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 00:48:34 MET

> Problem jest przedziwny: Mam panel podlaczony przez wyjscie dvi i jak
> odpalam kompa z wlaczonym monitorem (ze swiecaca sie lampka na nim) to mi
> wyskakuje z biosu piiii,pi,pi czyli video failure.

Jeżeli możesz gdzieś pożyczyć inny egzemplarz Radeona 9000, 9000 Pro lub
9200 będziesz mógł sprawdzić po zainstalowaniu u siebie:

a) jeśli nie będzie tego efektu - to karta może być uszkodzona i wtedy
do serwisu,

B)jeśli bedzie ten sam efekt - może to świadczyć albo o problemach z
monitorem albo ewentualnie ten typ karty tak ma.

Wiem, że to niekoniecznie jest rada na twoje problemy, ale może coś się
dowiesz. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

> najpierw pojawial sie bios karty graficznej. Z radeonem od razu zwykly bios.
> Bios plyty mam prawie najnowszy (MSI K7T Turbo bios 3.4)

To jest normalne w kartach ATI, i jest to jedna z ich zalet w stosunku
do kart wyświetlających biosy, ponieważ system uruchamia się o kilka,
kilkanaście sekund szybciej.

--
Pozdr
GolDek