Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Piotr Konieczny (piko_at_spam.must.die)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 17:21:54 MET

"Alti" <bla_at_bla.pl> 's told us news:bsk2ru$bt6$1_at_news.onet.pl :

> Problem jest przedziwny: Mam panel podlaczony przez wyjscie dvi i
[...]

Na poczatku radze przeczytac instrukcje do Radeonow serii 9200 -
szczegolnie fragmenty odnoszace sie do podlaczania dwoch urzadzen
wyswietlajacych obraz.

Biosu karty graficznej u mnie tez nie widac - tzn monitor nie nadaza za
karta :-) Ale bios istnieje - zapewniam Cie.

Ja testowalem swojego radeona 9200 na takim zestawie: monitor + tv -
eurozlacze. Jakosc obraz na jednym i drugi oszalamiajaco dobra. Jestem
wprost zachwycony.

--
:GG: 2147700  | http://www.piko.tk::