Re: RADEON 9200 gryzie sie z monitorem!!

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 00:45:48 MET

Nieustraszony(a) niczym Alti napisał(a):
> Straczy ze wylacze monitor za pomoca klawisza na nim i komp odpala sie bez
> problemu. Po chwili wlaczam monitor i wszystko gra. I tu pojawia sie
> pytanie co jest padniete-karta czy panel. Karta to HIS excalibur 9200
> (128ramu/128 bit).

Mam kartę opartą o ten sam procesor tylko firmy PowerColor i nowiutki LCD
Iiyamy i też mam dziwne zachowania,ale odmienne od Twoich.
Po uruchomieniu nie zobaczyłem żadnego biosu.Zobaczyłem dopiero okno
logowania do systemu.Wymieniłem kable i już nic nie zobaczyłem,chociaż
system zapewne chodził.Załamałem się zupełnie.Na analogu wszystko
przebiegało bez żadnych problemów.Co jeszcze dziwniejsze,żaden program
dosowy nie chciał chodzić na pełnym ekranie,a w okienku spoko.Kombinowałem z
kablem i ustawieniami w biosie ustawieniami szyny AGP i nie wiem dlaczego
dzisiaj wszystko chodzi OK.Jutro pokombinuję dalej,bo spać mi nie daje
przyczyna tak dziwnego zachowania monitora? karty graf? płyty? na złączu
DVI

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!