Czy mozna to sprawdzić?

Autor: >>> EDGAR <<< (nospam_at_nospam.lm)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 09:13:36 MET

Witam wszystkich na gr.,
czy można w jakiœ sposób dowiedzieć się co koleœ wyczyniał z kompem przed
przyniesieniem go do serwisu?
Goœciu dostarczył mi kompa i twierdzi że nie formatował nigdy dysku (w tym
sprzęcie), a z doœwiadczenia wiem że wszelkie naprawy po wywaleniu się Windy
zazwyczaj kończš się naprawš poprzez format c i nowš instalacje. Znam goœcia
i wiem że w starym sprzęcie robił format doœć często jak coœ skopał.
Jak to sprawdzić??
Pozdrowionka EDGAR.