Re: !POMOCY! - Komputer startuje raz na kilkadziesiąt prób.

Autor: webmajsterek (webmajsterek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 16:11:51 MET

1. jezeli komp sie wylancza zaraz po zaladowaniu systemu -- to moze masz
wirusa -- wlasnie bylem na stroneie na ktorej mozna bylo wygenerowac wirusa
ktory nie pozwala na uruchomienie kompa

2. jeden dlugi beeep oznacza ze jest testowana pamiec .
sprobuj odlaczyc jedn bank pamieci lub zaminic je miejscami ( niektore plyty
pozwalaja na prace pojedynczej bankiem ramu ).

3. sprawdz czy podczas takiego wadliwego starty kreci sie wiatraczek na
procesorze ( ja jak zle poldaczylem kabel od dysku na plycie to tez mi sie
swiecily wszystkie diody , a wiatraczek sie nie krecil ) .

4. zobacz czy mozesz po takim beep wejsc do biosa .

5. wylacz pamiec podreczna procka -- kiedys nawalila mi pamiec podreczna
procka , a jedynym efektem tego byla wywalanie sie systemu w najdziwniejszych
systuacjiach .

6. sprawdzpodzespoly kompa -- przenoszac poszczegolne elementy z wadliwego
kompa do prawidlowe dzialajacego . np : przenosisz tylko ram do drugiego
kompa , tylko procesor , tylko dysk .

7. sprawdz czy nie ma konfliktu przerwan -- np karta sieciowa i dziekowa czy
sie nie gryza -- ostanio sam sie trudzilem nad takim wlasnie zagadniniem -- a
komputer sie zawieszla zarazs po zladowaniu sytemu windows