zdechł USB

Autor: Mazaq (mazaq.usun.ten.text_at_nospam.g.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 16:20:11 MET

Witam.
Wczoraj pisałem o niedziałającej myszy USB. Podłączyłem na innym komputerze
i działa. WIęc coś mam nie tak z portem. Czy trzeba dokupywać kontroler USB,
czy może wystarczy coś włączyć, albo uaktualnić biosa (kiedyś chodziły mi
urządzenia USB)?
Mam też inny pomysł - mam przejściówkę z usb na PS2, tylko że innej firmy
(mysz jest Medion a przejściówka A4Tech). Czy jest jakieś ryzyko że coś
zepsuję użyjąc jej?