Re: agfa snapscan 1236s problem

Autor: niewiesznic.../// (niewiesznic_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 2003 - 16:15:52 MET

Użytkownik "Jęczuś" <jeczuss_at_neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Mam dokładnie taką samą konfióracje , poza kablem mini50/25 , początkowo
> nie widzial ale ściąglem nowszy soft Scanwizez ze strony Afy bo na
Fotolooku
> i Snapie nie ruszył .
> Fakt po przeinstalowniu systemu na xphome wywala konflikt sprzętowy chyba
> ale poprzedno dzialalo
> Pozdrawiam
> Piotr

Witam,
dziekuje za odpowiedz.niestety skaner nadal nie chce byc odkryty przez
software.
Mimo tego ze system i kontroler go widzi...
Scanwise (najnowsza wersja ze strony agfy) pisze co nastepuje:

"A communication problem occured.
Open log file to find out more"

w logu natomiast :

"
++++ PROBLEM DESCRIPTION +++++
++++ SAT ERROR ID: A communication problem occurred.
Open the log file to find out more.
++++++++ERROR STRING: General SCSI error, <<detail>>
"

i to wszystko co jest w logu....
odlaczylem wczesniej nagrywarke.ale kontroler jest oka.dziala z innymi
urzadzeniami...
nie wiem naprawde co sie dzieje...
prosze o pomoc...

pozdrawiam.