Re: Co jest kur...cze?!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 07:39:06 MET

Michał <fred4u_at_wywalto.wp.pl> wrote:

> Nie twierdzę że k7s5a jest "super płytą" - wiem że mam taką i działa;
> u siostry też działa; u kumpla też działa... itp itd.

No i? Tez znam multum przypadkow, ze plyta dziala bez problemow ale ilosc
przypadkow kiedy nie dziala dyskfalifikuje ja na calej lini.

> Ale jeżeli ktoś mówi że "nie działa bo to ECS" - jakby te literki
> miały jakąś magię.

A co ma napisac skoro podane objawy sa typowe dla tej plyty?

> Powie "Asus" - a Wy na to "sprawdź pamięci", "sprawdź zasilacz".
> Powie: "ECS" a Wy "na szrot z tym ECSem".

Na jakosc i opinie pracuje sobie producent jakoscia produktow.

> Macie analogię samochodową: gościu ma malucha, maluch nie odpala.
> Idzie do mechanika a on na to: "eee panie na szrot z tym, to przeca
> _maluch_". "Samochód" do du*y? Może.. ale na pewno mechanik do du*y
> :)

A czyja ma byc wina jak nei malucha? Moze krasnali? A maluch to nie
samochod i caly czas sie psuje wiec nie rozumiem analogi.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,