Re: Wybór konieczny....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 07:40:40 MET

".: Grzegorz" <ramones_at_op.pl> wrote:

> Ja dyskusję rozumiem doskonale,

Jak tak spojrzy sie na nia w archiwum to jakos tego nie widac.

> natomiast ty ją nadrozumujesz i szukasz dziury w całym.

Wyjasnij.

> Lubisz GF to sobie je używaj,

Nie uwywam GF. W ogole skad ten pomysl, ze musze uwyac GF zeby pozytywnie
o nim pisac. Czy obiektywizm juz umarl do reszty u niektorych?

> ja lubię ATI i to jest MOJA OPINIA, że są lepsze!

A uwazj sobie co chcesz. Tylko Ty napislas, ze GF nie moga miec ladnego
obrazu, a to juz wprowadzanie ludzi w blad. Napisales tez, ze Radeony
wymagaja markoych plyt glownych, pamieci i zasilaczy a to tez nie jest
prawda.

> Nic to nie ma z wprowadzaniem ludzi w błąd bufonie.
> Typowe dla Krzysiów....

Oooo.. Grzesiowi nerwy puszczaja i zaczyna sie pocic :) Mamusia wie, ze
tak pozno kladziesz sie spac i obrazasz ludzi?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,