Re: Co jest kur...cze?!

Autor: Michał (fred4u_at_wywalto.wp.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 22:45:33 MET

> BTW ze Ci krucjatorzy jeszcze zyja :|
Nie twierdzę że k7s5a jest "super płytą" - wiem że mam taką i działa; u
siostry też działa; u kumpla też działa... itp itd.
Ale jeżeli ktoś mówi że "nie działa bo to ECS" - jakby te literki miały
jakąś magię.

Powie "Asus" - a Wy na to "sprawdź pamięci", "sprawdź zasilacz". Powie:
"ECS" a Wy "na szrot z tym ECSem".

A przecież komputer to nie tylko płyta główna - prawda?..

Macie analogię samochodową: gościu ma malucha, maluch nie odpala. Idzie
do mechanika a on na to: "eee panie na szrot z tym, to przeca _maluch_".
"Samochód" do du*y? Może.. ale na pewno mechanik do du*y :)

BTW że Ci wszyscy "Wujowie Dobra Rada" jeszcze żyją ;) HOWGH!

Pozdr.,
Michał