Re: Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 12:56:03 MET

Użytkownik "JZ" <jak.z_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak będzie ci przeszkadzał hałas w zasilaczu to od niego zacznij
wyciszanie,
> a dopiero potem zabieraj się za resztę. Choć jak wyciszysz zasilacze to w
> zupełności wystarczy ci Arctic z Allegro za 60-70. Mam takiego i nie jest
> głośnijszy od Papstów w Zasilaczu.

Ja tam sobie kupilem, wg ciebie badziewie, ktore sprawdza sie doskonale w
moich warunkach, jest ciche i takie ma byc, a odkad mam WC nie lubie miec
wentyli, wyciszylbym sobie nawet ten wentyl z Chiefteca (a mam 420W) i
dolozyl bloki do srodka, ale nie mam takiej potrzeby i nie chce tracic 24
miesiecznej gwarancji.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl