Re: Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 18:34:20 MET

> Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że bez wyciszenia zasilacza
różnica
> będzie _żadna_.

Totalna bzdura. Miałeś wodne chłodzenie, że wyrażasz takie opinie? Jeszcze
niedawno miałem zasialacz feel'a i gwarantuję ci, że biorąc pod uwagę cenę,
to cichszego nie kupisz.
Po założeniu wody na procka i wyciszeniu ew. wiatraków w obudowie, dużym
problemem stają się dyski twarde, to one, a nie zasialacz, hałasują
najbardziej. Nie wiem jak nowe barracudy i inne maxtory, ale mój caviar (80
gb jb) hałasuje dość znacznie, nie mówiąc już o starej barce 13gb, która
wyje niemiłosiernie.
Podsumowując. Jeśli nie chcesz słyszeć kompa to pomyśl co zrobić z
twardzielem (chyba że masz - to do autora wątku - głośny zasialacz, to wtedy
kolejność się trochę zmienia).
Pozdro