Re: odświeżanie monitora

Autor: Miiiixxo (mixxos_at_ANTY-ANTYwp.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 12:56:22 MET

Miiiixxo napisał(a):

> ten szajsen wyciaga zaledwie 85Hz przy 1024x768 -dane producenta-
> -wiec co na sile chcesz wiecej wyciagac...

a przy 1280x1024 mozliwe ze tez 85 -ale to juz inna bajka...:D
sprawdz sobie na stronie producenta albo w jakims sklepie netowym
-zazwyczaj sa rozne ulotki informacyjne np pdf

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<