Re: Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 10:55:25 MET

Użytkownik "Marcin Wojtczuk" <we-steal-from-artists_at_riaa.com> napisał w
wiadomości news:qg1fqb-qf.ln_at_fastviper.viper.lan...
> Krzysztof Daniel claimed:
>
> Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że bez wyciszenia zasilacza
różnica
> będzie _żadna_.

Chieftec chodzi cicho w porownaniu do Codegenow, przy tym zasilaczu napewno
odczuje roznice. Chiefteca wlasciwie nie ma potrzeby wyciszania.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl