Re: Chlodzenie wodne - kupic czy nie ?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 10:52:43 MET

Użytkownik "Krzysztof Daniel" <kdaniel_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Wolal bym odpowiedz, 'są do dupy bo....' i tu konkrety a nie 'bo są
> droższe' albo 'bo tak jest'. Jakieś konkretne problemy z którymi się
> ktoś spotkał. Nie mam zamiaru wydawać masy kasy na chłodzenie wodne bo
> nie widze sensu a i kasy na to nie mam.

Ja mam od ponad roku, jedyna wada, jest to, ze pompka to tandeta i u mnie
wytrzymuje rok, potem trzeba wymienic, bo za glosno zaczela chodzic (czytaj
zaczela byc slyszalan). Ale z tego nie zrezygnuje, bo cisza to dla mnie
priorytet. Bede swoje modyfikowal, bo bede chcial wiecej podkrecac. Narazia
moj XP1800+ chodzi na 1800MHz (okolo nie pamietam dokladnie) przy FSB
166MHz. Ja polecam, temperatura u mnie na procku w takich warunkach to 50
stopni, nie mam chlodnicy, i wszystko wcisniete do srodka obudowy
(wymienilem pojemnik na mniejszy, bo tamten w obudowie sie nie miescil). U
mnie caly czas komp szuka kosmitow, wiec procek caly czas obciazony.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl