Re: Udany zakup...?

Autor: .Peeter (peeter_at_nospam43.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 10:51:35 MET

*Heraklit* wrote:
> A tak nie jest: przy dobrze wyciszonym kompie słychać
> tylko od czasu do czasu terkot poruszającej się głowicę.

To czemu ja przy niezle wyciszonym kompie slysze gwizd
WD ktory przypomina do zludzenia wysokoobrotowe urzadzenie
dentystyczne? Do tego modulacja tegoz dzwieku... mozna
naprawde oszalec. Stukanie glowic w nim to pestka
w porownaniu do tego swistu.

Tak cos mi sie wydaje, ze glosnosc tego dysku zalezy od
tego, czy dany uzytkownik slyszy takie czestotliwosci
czy nie... Ja niestety slysze i dziekuje Seagate za to,
ze istnieje. :)

--
Pozdrawiam
Peeter