odświeżanie monitora

Autor: Paweł (pawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 10:51:25 MET

Chciałem sie dowiedzieć jak moge obliczyć albo dowiedzieć sie jaką mój
monitor ma max czestotliwość odświeżaniaa.

W istrukcji pisze o odświeżaniu poziomym i pionowym
ale jak wejdze w własciwości zaawansowane obsługi monitora moge tam zmieniać
czestotliwośćod około 60 do 90Hz
Wiem że zbyt duże ustawienie tego pali monitor
ALe nie wiem jakie ono jest
Ustawiłem na 75Hz- ale moze mógłbym bym bardziej ?

Pytanie to odnosi sie to wszystkich monitorów- chociaż mój to LG F-700b.