[glosowanie] Najlepsze laptopy

Autor: Dzik (piotrek204.usunto_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 20:13:00 MET

Witam

Tak sie klocielem z nudow z koilega nt laptopow, tzn ktora firma robi
najlepsze i najgorsze.

Ja cenie:
Toshiby, mam od niedawna Portege 7140 i jestem zachwycony, jedyny zgrzyt to
brak smieciowki (jest w docku), a wymiary wiadomo, jak to portege. Grubosc
taka by 2xpcmcia sie zmiescila, caly 13"TFT z cienka ramka i 1,8kg wagi :)
Jeszcze musze znalezc jakiegos uzywanego libretto, zna ktos mniejsze?
Mam starego sattelite, P133 48RAM :) i tez jest doskonaly, dziala bez
zarzutu. Cenie toshiby za materialy i trwalosc.
Laptop ktorego kupilem robi wrazenie nowego, nic nie wytarte i czlowiek nie
ma jakiegos obrzydzenia ze to "po kims" ;)
Della lubie za serwis, praktycznie na drugi dzien zawsze sa i wymieniaja bez
gadania.
Sony, drogie ale tez male i przyjemne w dotyku, nie wiem jak z trwaloscia.

Nie lubie, actiny bo sprawiaja wrazenia tandetnych zabawek i wszelkich
acerow itp. Mam tez uraz do compaqa, kolega ma jakis na athlonie i
notorycznie mu sie wysypuje godzina pracy nonstop to rekord, serwis rozklada
rece.

Pozdro

Piotrek