Re: [glosowanie] Najlepsze laptopy

Autor: Saiko Kila (saikokila_at_idea.sucks.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 19:57:38 MET

Construct Dzik (piotrek204.usunto_at_wp.pl) wrote in its awkward message:

> Tak sie klocielem z nudow z koilega nt laptopow, tzn ktora firma robi
> najlepsze i najgorsze.
> Ja cenie:
> Toshiby, mam od niedawna Portege 7140 i jestem zachwycony, jedyny zgrzyt to
> (...)

Poniewaz to niezobowiazujace glosowanie, to tez wezme w nim udzial.
Ja cenie wszystkie "japonczyki" (made in Taiwan/Malaysia/Hongkong, ale
to nie ma znaczenia) czyli Toshiby, Fujitsu-Siemensy i Sony. Sam mam
Sony i mi sie bardzo podoba, a wybieralem ponad miesiac. Niestety, w
ostatnim czasie wszyscy prawie producenci troche dali ciala i najtansze
modele czesto w porownaniu do modeli sprzed roku sa "lekko"
niedopracowane. Mam na mysli np. Toshibe - lepszy procesor, ale
wyposazenie ubozsze, wszystkie dodatki mozna/trzeba dokupic w wersji
zewnetrznej, gorsza klawiatura, slabsza matryca za ta sama cene co
kiedys lepsza itp. Moj vaio jest o tyle dobry, ze niezle obrywa, a
dorobil sie tylko rysy na klapce (i jednego sectora reallocated). Wiem,
ze sa z tym problemy w niektorych markach.
 Kupowalem kilka HP (w usa) i z kazdym mialem jakis przeboj, ale
wszystko sie szczesliwie rozwiazalo. Ciekawostka, ze na zasilaczu i na
spodzie komputera napisy Chincyki dali po swojemu, po angielsku i po
polsku (z bledami, ale zawsze). W naszym regionie pewnie sa dosc
popularne. Podobaja mi sie ich ekrany (np. 15", 1400x1050), fajne do
ogladania filmow. Oczywiscie sa notebooki majace lepsze ekrany, ale nie
za taka cene.
 Tak wiec moje glosy to te cztery (+Compaq), ze wskazaniem Japoncow. A i
jakbym mial dawac tyle kasy, ile w Polsce kosztuja, to by sie liczyla
gwarancja i serwis. Ale z tym nie mam doswiadczenia.
Pzdr,

--
Saiko Kila-----Name of my email server is invalid-----GG: 4088862
Linux is like wigwam - no windows, no gates and an apache inside.