Re: Odp: Zakup komputera z drugiej ręki-pytanie.

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 14:47:25 MET

Artur Czeczko dnia 2003-10-27 stwierdził(-a):

> W Enemy Territory da się grać, reszta gier niepotrzebna.
> Inne programy też działają. ;-)

No chyba, że tak. Ja sie ostatnio katowałem żeby karte muzyczna
zainstalować i zainstalowałem ale dźwięk jest potworny. Dodatkowo
instalowanie grafiki to też straszna rzecz. Niby działa, ale nie
wiadomo gdzie co:P Burdel z tym linuksem:P

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700