Re: Zolte pasy w skanerze

Autor: Marcin Odrzywolski (emk6_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 14:43:31 MET

"suhotnik" <suhotnik_at_gazeta.pl> wrote in message
> Witam serdecznie,
> Mam problem ze swoim Plustekiem UT12.
> Jak skanuje to po boku mam zolte pasy :(
> Jest jakas szansa, zeby sie tego pozbyc ??
> A to efekt :
> http://web.pertus.com.pl/~meister/zolte.jpg

    Witam

    Poczekaj niech sie troche rozgrzeje, dluzej niz to sam proponuje. Tez
mam ut12 i jestem z niego b. niezadowolony - wystepuja podobne efekty i robi
sie coraz gorzej. Oczywiscie zaczelo sie tak dziac po gwarancji... Chyba
sprawdza sie powiedzenie - tanie mieso psy jedza.

    Pozdrawiam

    Marcin Odrzywolski